onsdag 14 maj 2008

Sko-begär

Nej inte för att jag ska shoppa mer skor, jag har ju tre nyinköpta oanvända skor i garderoben, men i Veckorevyns shopping favoriter så finns det två stycken godbitar som jag absoult inte skulle ha något emot att ha i min garderob. Det är gladiator/kilklackarna från Nine West och sandalerna med pärlor från Campell/Urban Outfitters. Riktigt snygga! Men som sagt, jag bör nog använda skorna jag har innan jag ens funderar på fler köp.

Förresten så har VR snyggat till och förbättrat Veckans shopping favoriter med bland annat länkar direkt till sidan där man kan köpa grejerna. Farligt, farligt...

Nej, nu är det onsdag och klockan är snart 21.00, och då är det dags för Top Model! Om jag kan slita Simon från hockeyn vill säga...

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar