tisdag 13 maj 2008

Kanske kommer jag med i UNT

Ojdå, de ringde mig från UNT eftersom jag har en blogg och ville ställa lite frågor. Jag vet inte om de blev så nöjda med mina flummiga svar (jag har ju inget mål med bloggen och ingen självklar inriktning. Jag skriver ju för att det är kul och för min egen skull och bloggen handlar ju om mitt liv och det som sker där), och jag vet inte om jag tycker att det är så bra att bloggen kommer att vara med i UNT. För på ett vis så vill man ju ha koll på vilka som läser också! Men det går ju inte så klart... Och det har ju hänt fler än en gång att jag hört att helt otippade personer läser bloggen.

Nu ska jag maila in en bild (tänker ta en från i somras/höstas, roligast med en lite somrig bild nu ju!) på mig till henne på UNT. Så får vi se om det blir nå. Lite spännande är det ju också så klart!

Fast egentligen borde jag passa på att vila, men jag är ju sämst på det. Jag är trött som fan, men så fort jag lägger mig så kan jag inte koppla av utan måste upp och fixa. Det är inte så lätt som det låter att passa på att sova när ens bebis gör det. Det är AS SVÅRT!

Jaja, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar