onsdag 21 maj 2008

Ersättare till Tritoni-klockan?

Min kära och välanvända Tritoni-klocka har hälsat hem för gott nu. Lite irriterande eftersom det inte ens gått ett år sedan jag köpte den... Trodde nog att den skulle vara lite mer hållbar. Hm.

Så jag nu är jag alltså på jakt efter en ersättare. Jag har ingen lust att lägga mer än 500:-, och allra helst får den vara ännu billigare. Så det är absolut ingen super kvalité jag är ute efter. Bara någon som funkar ett tag framöver. Jag tycker ju att det är snyggt med lite oversized "herr-klockor", men vi får se vad det blir. Jag skulle kunna tänka mig något annat också.

Dessa två tycker jag var snygga! Hade klockan i guld funnits i silver så hade jag slagit till, men jag vill inte ha en i guld. Båda klockorna kostar under 300-lappen och finns hos www.cocoo.se.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar