onsdag 21 maj 2008

Dagens sunk-outfit

Skor: nike. Velourbyxor: h&m. Jacka: LaRedoute. Sjal: MQ. Pilotisar: från Visby.

Jag som hade tänkt att jag inte ska bli en sån mamma som springer runt i mjukisbyxor och aldrig sminkar sig. Men det verkar ju inte bättre än så här just nu! Jag är ju lite cool i mina pilotisar ialla fall... Hehe! Och vem orkar egentligen fixa sig mer för att ta en prommis till affärn? Det har jag aldrig förstått mig på, folk som måste fixa sig för det alltså. Men det är klart, lite avis är jag på dem också, att man orkar! För det har jag aldrig gjort, och det har ju faktiskt inte med att göra att jag blivit mamma.

Sen så är jag ju inte supersunk-mamma, jackan är ju helt ok och inte från -87, och jag har ju läst att det är inne med lugg och håret i knut, så...

Nej, nu ska lillan i vagnen för att sova, just nu ligger hon på mig och får blogga med en hand. Hon är mycket lugnare idag, bara det att hon sover är ju suveränt för det har hon inte gjort på två dagar...

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar