söndag 25 maj 2008

Dagens mamma-outfit, dagen till ära!

Oj oj oj, det här är mitt livs första morsdag som jag också firas. Det är grejer det! Och jag blev faktiskt firad också. Trodde faktiskt inte att Simon skulle tänka på det, och jag tyckte det kändes dumt att påminna bara för att få present.

Imorse så fick jag frukost på sängen och ett litet paket med en fin-fin klocka!  

Nu är vi på väg ut till familjen i Funbo för att gratta mamsen också. Och så här ser jag ut för dagen:

Någon som vet vart Aslan håller hus?

- Vitt linne, American Apparel.

- Mullvadsfärgad tunika, forever21.

- Jeans, gul&blå.

- Halsband, Ms Bijoux. Armband, det vanliga från Visby och Cocoo.

Ute så blir det en kofta från Vila och silversandaler från La Redoute.

Nope, nu ska lillan bytas och dressas också.

Hoppas ni får en fin dag i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar