lördag 17 maj 2008

Gårdagens bravader

Ja, igår blev det inte mycket bloggande! Men det var ju för att jag skulle ut till familjen i Funbo och förbi jobbet en sväng. Det krävdes ju typ förberedelser hela förmiddagen för att jag skulle hinna iväg klockan 12.30...

Men det gick riktigt bra med Tuva, hon gillar ju att åka både vagn och bil, så att ta bussen ut till Funbo var ju inga konstigheter. Det svåra var bara att komma på och av! Men det löste sig. Jag hoppade av vid en annan hållplats och mötte upp big sister Malin med hennes Calle och Erica och tog en liten prommis hem till familjen. På vägen träffade vi även stora lillebror Micke i hans stora stora bil. Men det är trevligt att det blir som en samlingspunkt för alla utflyttade hemma. Smidigt att träffa alla på engång liksom!

Stolt morbror!

Jag och Tuva (som har på sig sin Hello Kitty dress, jätte söt!)

En del av dagens outfit, jeans från Gul&Blå (härligt att jag får på mig jeans igen! Wiho!), linne från forever21, svart linne från Gina Tricot, klocka från Tritoni och armband (från Visby, Cocoo och one of a kind).

En riktigt bra fredag var det. På kvällen hade jag och Simon mys med lite champagne och jordgubbar för att fira att vi blivit tre.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar