tisdag 27 maj 2008

Läkarbesök och fika på Fågelsången

Igår var det läkarbesök som stod på schemat, och Erika följde med som barnvakt. Så det blev först en prommenad till Ackis, och då var det verkligen tur att Erika följde med. För hon visade mig genvägar! Jag som gått runt hela bygget varje gång... Läkarbesöket var för övrigt helt bortkastat, de hade kallat mig för tidigt. Så jag ska dit igen i januari! Ehhh... ok. Men det blev ju en skön prommenad i det fina vädret! Jag har ju trots allt ett par kilo kvar till min matchvikt, så det satt ju fint med en lång-prommis. Och så skönt att kroppen tycker att det är bra nu också!

Som tack för hjälpen så bjöd jag Erika på fika på Fågelsången, faktiskt första gången jag fikar där. Men jag hoppas att det blir fler gånger i sommar. Riktigt mysigt och god fika!

Dagens roligaste händelse stod ju Erika för, men jag ska inte gå in närmre på det här. Men skoj var det! Ha ha!

Nu ska jag försöka få ner Tuvisen i vagnen igen så att jag kan sätta mig i solen ett litet tag.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar