lördag 24 maj 2008

Tuva på stan och viloproblem

Jaha, än så behövde inte Tuvisen plockas upp ur vagnen. Hon ligger bara och fiser lite, så jag ska låta henne göra klart det hon håller på med så kan jag byta på henne sen. Dumt att störa i såna situationer... Hehe.

Tuva följde ju med ner på stan idag, första gången på stan med henne! Och det går ju riktigt bra. Hon gillar verkligen att skumpas runt i vagnen så det kommer nog bli några vändor på stan för min och Tuvisens del. Suveränt.

Så här däckad var hon när vi kom hem:

Så här gott sover man efter en tur på stan.

Jag vet att jag borde försöka vila när Tuva sover, eftersom det inte blev så mycket sömn för min del i natt. Men jag kanske tar igen det imorn istället, då har Simon lovat att ta Tuva på förmiddagen. Just nu så sitter jag och dricker kaffe framför datorn... Har så svårt att koppla av när jag känner pressen att jag måste "passa på". Och kanske behöver jag inte vila när jag ändå inte kan? Jaja, det är väl de där omtalade hormonerna kanske? Simon sover sött här i soffan brevid mig iaf... Han har inte drabbats av de hormonerna. Hehe.

Nope, kanske ska fylla på kaffe-koppen. Tuva verkar ha fisit klart och somnat om. Sötis, sötis.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar