fredag 30 maj 2008

"Snart vaknar hon"

Gud jag har sprungit runt här hemma som en idiot halva morgonen för att hinna fixa så att det mesta är klart innan Tuva vaknar. För risken är att hon är lite kinkig (med tanke på hur hon var i natt när hon vaknade så...) när hon vaknar och då är det ju svårt att lägga ifrån sig henne.

"Snart vaknar hon, snart vaknar hon" ekar det i mitt huvud.

Men nu har jag fixat allt klart, till och med hunnit platta mitt hår, och hon sussar skönt i sängen. Där ser man! Men jag hör lite grymtningar och suckningar innifrån sovrummet så "snart vaknar hon nog".

Nu ska jag kasta i mig lite frukost. 13.15 går bussen mot enköping och så möter jag upp Simon där. Få se om jag hinner med nå mer inlägg innan, annars så...

Hoppas ni har en bra helg i solen!

Update, ok, hon vaknade faktiskt nu. Den lilla arga sötnosen! Men det gjorde inget. Hon är ju så söt och hon har ju sovit så bra nu på morgonen! Och dessutom är det ganska mysigt att äta frukost med Tuva och datorn i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar