torsdag 15 maj 2008

Shoppingkväll med Veckorevyn

Ikväll så är det shoppingkväll med Veckorevyn på Topshop i Souk-gallerian (Stockholm så klart). Sist det var shoppingkväll med Veckorevyn (måste ha vart ca ett år sedan) på Topshop så var jag och Carro där. Jag hade VERKLIGEN velat gått i år med, men eftersom lilla Tuva fortfarande är pytte liten så kan det inte bli några sådana utsvävningar. Men jag skulle ju kunna åka till Stockholm med Tuva och någon som vill göra oss sällskap om några veckor då jag är helt fit for fight igen...

Men, ja, det jag egentligen ville få fram var ju lite skryt. Jag blev ju utvald som en av fem (har jag för mig) som bäst klädda för kvällen. Värsta skoj! Och ganska pinsamt också, jag har ju lite svårt för sånt där. Jag tycker att det är kul och jag blir glad men jag blir så himla blyg också... Gå fram mitt bland allihopa och bli intervjuad av Ebba Von Sydow.  

Jag skrev om det på min gamla blogg, här, här och här.

Nej, det känns att jag börjar komma i form igen. För jag börjar bli lite rastlös och sugen på att hitta på saker.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar