fredag 23 maj 2008

En super-rea-beställning från Ellos

Det var/är ju super rea hos Ellos, så jag tänkte att jag skulle slå till på lite grejer som skulle passa fint i min garderob.

Det här fick jag för dryga femhundringen:

Skorna gillar jag som tusan, sjalen var inte riktigt som jag tänkt mig men eftersom den typ inte kostade någonting så...

Först en skön, finstickad topp med söta fickor och sen en tischa som jag spanat på flera gånger. Tur att jag höll mig till rean!

Det a-linje formade linnet var viserligen inte på rea, men det var billigt ändå. Koftan kostade ca en femtiolapp. Nice, nice!

Jag är nöjd. Nu måste jag bara komma ur mina mjukiskläder, och börja använda allt. Det som jag beställde från forever21 är ju nästan oanvänt det med...

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar