lördag 17 maj 2008

Första gången jag lämnade Tuva

Idag var det första gången som jag lämnade Tuva (om man bortser de tre timmarna som jag låg på uppvaket när hon var precis nyfödd) och det gick riktigt bra. Pappa Simon fick roa henne under 2,5 timme när jag gick på stan med Carro.

Samtidigt som det var skönt att komma iväg och göra något själv (och känna att man är "med i livet" igen) så kändes det ju lite konstigt också. Man saknade ju lilla Tuvisen! Men det är ju otroligt skönt och bra att hennes pappa tar så bra hand om henne, och jag känner mig riktigt trygg med att lämna henne med Simon. Men nästa gång ska vi se till att lämna lite mat hemma till henne, taskigt av mamsen att dra med all mat liksom! Haha!

Tuva sover sött i soffan för ett par minuter sen, men nu vaknade hon med ett gallskrik och ville ha mat... Sötnosen!

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar