onsdag 28 maj 2008

En arg Tuva

Wiho! I natt så vaknade Tuva bara två gånger (vi fick henne att somna vid 22.30), och sista gången hon vaknade var 05.45, så det kanske inte räknas som natt? Synd bara att jag är så hispig så att jag vaknar vid minsta lilla gnyende från spjälsängen... Fast jag tror att det mer var en slump att hon sov, för idag har hon vart ilsk. Tänkte att jag skulle få henne att sova en stund i vagnen, så nu har jag vart ut på två prommenader men det uppskattades inte idag... Vagnen som brukar vara ett sånt säkert kort!

Så nu ska jag se om jag kan få henne att sova ett par timmar så att jag kan få i mig lite lunch, eller åtminståne få henne lite lugn så att vi kan gå och handla. För vi har bara en blöja kvar...

Hon har temperament, den här lilla damen.

Önska mig lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar