torsdag 4 december 2008

Dagen, och dagens stora och lilla

Idag tog vi oss ner på stan för att fixa lite julklappar och handla lite, sen så ringde Maja och jag mötte upp henne och två kompisar till henne och fikade i St Per och det var riktigt trevligt! Världens sötaste hund Smilla hade en av tjejerna också. Super söt, och helt super lugn. En sån hund skulle man ha. Dessutom så behövde ju verkligen ja och Tuva komma ut bland lite folk... Tuva raggade lite på en lite äldre (kanske runt 1 år?) grabb på fiket och de satt och vinkade till varandra och skrattade. Hur sött är inte det?

Ja, så här har vi sett ut idag, det var inge vidare speciellt eftersom jag inte räknat mig att visa mig utan ytterkläder idag. Men jag bjuder på det ändå.

Jag har på mig:

  • Rutig blus från forever21
  • Jeans från Gul&Blå

Tuva har ju viserligen på sig sin sov-outfit, eftersom bilden togs innan jag bytte om på henne, men det hon brukar sova i är:

  • Pyjamas kommer från Libero
  • Strumpor från Lindex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar