onsdag 3 december 2008

Lite Tuva kanske?

Det har vart helt galet mycket bloggande för min del idag, men så är det när man är hemma och har tråkigt men inte har ork att göra något vettigt. Jag har mest fokuserat på att leka och roa Tuva, och det är ju hon rätt nöjd över kan jag säga!

Imorn blir det förmodligen inte lika mycket bloggande eftersom jag bestämt att jag och Tuva ska ta oss utanför dörren ialla fall.

Här kommer lite av Tuvas senaste dagar!

Jag letade fram min gamla mobil till Tuva eftersom hon är besatt i min. Men tror ni att den var lika kul? Nej då. Men glad var hon ändå!

Tuva springer ju ut i hallen för att vinka och prata med sig själv i spegeln, och nu hade hon på någotvis fått med sig hallmattan! Den ska ju så klart ligga vid ytterdörren... Sötnosen!

Och här kommer en liten film från när hon ligger och härjar med "sin" mobil på golvet:

Söt va? Jag vet att jag tjatar, men visst tycker alla att deras barn är sötast i världen?

Ursch, jag borde verkligen sova, men jag har så svårt att somna när jag vet att Simon ska komma hem snart (han borde komma vid 23.00). Då ligger jag bara och lyssnar efter om porten öppnas (man hör det in i våran lägenhet) och undrar om det är han varje gång.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar