torsdag 11 december 2008

Topshop-shopping-kvälls-shopping

Japp, så får det vara sista "Topshop-shopping-kvälls..."-inlägget. För visst räcker det nu? Hehe.

Det var en trevlig kväll som VR bjöd på. Agnes från Idol var där, det var en trendspaning, modevisning, "Glam-damm" (=fiskdamm), goodiebags och en massa massa tjejer. Dock var jag mest fokuserad på Topshops kläder så jag såg inte så mycket av det, men jag lyssnade iallafall.

Missbedömde lite vart scenen var eftersom jag inte hade tittat upp och råkade virra mig in framför Ebba när hon stod på scen och hälsade alla välkomna, och alla var vända mot mig... Lite pinsamt men det var bara att skratta och gå därifrån. Så går det när man har fokus på annat. Haha!

Det här var det jag åkte hem med:

Trosorna med volanger och hjärtan köpte jag själv, de andra fick jag i goodiebagen (i den låg även ögonskuggan). Jeansshortsen med hög midja satt som gjutet så jag var tvungen att köpa dem.

I "glam-dammen" fick ha en skön hoodie från Reebok. Det var väldigt ojämna presenter som kom upp. Carro fick ett par trosor, någon såg jag fick ett schampoo, någon annan fick en fin smink-palett med massa ögonskuggor och en fick ett läppglans såg jag. Så jag är nöjd med mitt paket! Och sen så en bild på lilla goodiebagen.

På mamma-avdelningen så hittade jag det här fina linnet och det satt bra. Var lite längre i fram bara men det var inget som syntes. Och super mjuk och skönt var det!

Det var de det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar