lördag 27 december 2008

Jul, jul, julafton!

Tuva skulle vara fin och sitta vid granen, men oj, det fanns ju så mycket kul i granen! Granen såg lite annorlunda ut när vi hade fotat klart, de flesta kulorna var upplyttade ett snäpp... Haha!

Hela lilla familjen i sina jul-outfits. Simon hade slips som spelade julsånger, Tuva var en liten tomte och jag kom i min julkjol som jag haft i 100 år det här året! Förra så var jag ju gravid.

En slocknad tomte och en mätt pappa.

Tomten var ju jätte kul! Man kunde ju slita i skägget bland annat... Haha! Och lilla Tuva blev bortskämd med hur mycket paket som helst. Roligast för mamma var det ju att öppna hennes också, trots att mamsen (jag) blev rejält bortskämd jag med...

Efter tomtebesök och paketöppning så var lilla stjärnan så trött, så trött och det blev krasch på soffan igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar