onsdag 31 december 2008

Sluta röka, träna mer och äta nyttigt

Jajamensan, jag tänkte köra på de tre klassikerna till nyårslöften. Alla tidigare år så har jag haft att jag "inte ska ha något nyårslöfte" men det blir det ändring på nu alltså.

Nyårslöfte 1: Sluta röka.

Det blir ju lätt eftersom jag inte ens röker.  Hehe.

Nyårslöfte 2: Träna mer

Det blir ju inte heller så svårt eftersom jag inte tränar särskilt mycket nu. Men jag och Carro har iaf bestämt att köra två friskispass i veckan, och en långpromenad. Sen utöver det så skulle jag blir överlyckling om jag lyckades pallra mig iväg på ett spinningpass också.

Nyårslöfte 3: Äta nyttigt

Ja, inte banta och inte börja dricka lättmjölk utan att äta mer ordentligt och mer frukt och grönt. Ni vet. Det vore nog bra för min kropp...

Nu klagar Simon på att jag bloggar för mycket... ? Och jag har en Tuva som skriker i mitt knä.

Gott nytt år iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar