tisdag 16 december 2008

TRÅKIGT!

Ursch, jag har tråkigt. Jag hatar att ha tråkigt. Och Tuva sover så jag kan ju inte ens leka med henne. Och på något konstigt vis så fick jag en massa (njae... ) energi just nu. Eller rättare sagt, jag vill göra något. Fast klockan är ju så mycket så att jag skulle kunna gå och lägga mig.

FAST Simon sa att han skulle komma hem vid 22.30 och det vore ju skoj att se honom idag eftersom jag förmodligen inte kommer se skymten av honom imorgon.

Och jag kan ju inte sova när jag är rastlös trots att jag egentligen är trött...

Nej, nu ska jag stänga av datorn, för jag vägrar fastna här som jag så lätt gör alla kvällar jag är hemma. Det är ju så pissigt på tvn också.

Jag får sortera lite tvätt så att det är klart tills imorn förmiddag ialla fall. Och tänka på att jag ska ut och leka med storasyster imorn, det ska bli skoj!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar