tisdag 16 december 2008

Dagens lilla och stora

Jag har på mig:

  • Sammetsfodral från Monki, som hängt i garderoben i evigheter eftersom jag inte vet hur jag skulle haft det. Nu kom jag på att jag kunde ha en kjol till och då kändes det ju bra.

  • Kjol från La Redoute

  • Kappa från Ellos

  • Metallic-väska från La Redoute

  • Svart basker från h&m

  • Blommig sjal från h&m

  • Klocka från Ur&penn (vet inte vilket märke...)

  • Ormarmband med strass från Kyssjohanna

  • One of a kind-armband

Det här hade Tuva på sig:

  • Yes box, ALLT kommer från h&m.

Så här såg jag alltså inte ut när vi skulle på babysim, utan när vi lunchade med Annelie. Tuva hade däremot samma outfit hela dagen. Underbart skönt att hon inte spyr som en liten räv längre. Speciellt eftersom att klä på och av inte är hennes favorit aktivitet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar