torsdag 11 december 2008

Topshop-shopping-outfit och en liten

Så här såg jag ut igår, jag frågade Simon om det regnade ute innan jag for. Nej sa han, men han nämde inte att det snöade. Hade jag vetat det så hade jag nog tagit på mig något annat... Men, men! Det gick ju bra ändå.

  • Svart topp med spets från h&m
  • Svart och vitt skärp från Paris (men det åkte av sen)
  • Jeansshorts är avklippta puss&kram-jeans
  • Så lite blandade armband på det.

Tuva kör på mig med gåstolen när jag skulle fota skorna... Haha!

  • Tjock grovstickad tröja från h&m

  • Fuskpäls från h&m young

  • Tjock "tub-halsduk" från Gina Tricot

  • Mössa från h&m

  • Kilklackar från h&m

Sen tänkte jag bjuda på Tuvas outfit med, hon var ju viserligen inte med till Stockholm men hon är ju så söt.

  • "Piké-body" från Kappahl
  • Mjukisbyxor från h&m
  • Strumpor från Libero
  • Kudde från Ikea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar