torsdag 18 december 2008

Grattis Pure två år!

Var förbi Annelie på Pure och firade lite idag, butiken (eller säger man kanske salongen?) fyllde nämligen 2 år idag! Grattis, grattis!

Jag och Tuva kom dit, drack glögg och kikade lite. Tuva gillade att hänga där. Och alla grejer som fanns att titta på... En blivande hudteurapeut kanske? Jag passade på att köpa ny rengöring eftersom min från MD tagit slut och jag tyckte att den var lite "stark" för min hud. Jag köpte ju den när jag var gravid och min hud hade fått hormon-spel eller vad man ska kalla det. Så nu ska det testas en från Decleor istället. Hoppas att det är suverän.

Och eftersom jag var en av de femtio första kunderna som köpte något (jag kom dit vid halv tolv) så fick jag en goodiebag också! Yes, I love goodiebags... Hehe.

Pure är iallafall ett riktigt fint ställe med flera gulliga tjejer. Jag har inte hunnit gått på någon behandlig där än, men jag ska defenitivt boka in en. Efter jul så ska jag se till att Tuva får lite pappa-tid, och jag får lite lyx-tid (och Annelie-tid blir det ju också, hihi!). Defenitivt!

Förresten fick Tuva en jätte söt julklapp utav Annelie och Danne, 3 stycken nappar som det stod "Söta Tuva" på! Tack, tack säger Tuva.

Tuva sitter i sminkstolen och väntar på sminktips () och sen så lilla fina gula goodiebagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar