onsdag 17 december 2008

Webb-shopping-förbud

Japp, typ hela våren så var det webb-shoppings-förbud för min del och nu är det dags igen. Jag satt och betalade mina räkningar och ja, så här kan det ju inte fortsätta. Eller jo det kan det ju, men då får jag INTE göra av med några pengar på vanligt sätt och hur kul är det? Inge kul. Därav webbshoppingförbud.

Viserligen så har jag beställt 90% av julklapparna så allt har ju inte vart till mig, men det har ju slinkt ner ett och annat till mig "när jag ändå skickar efter". Men nu där det slut på det där. Japp.

Känns rätt skönt och helt ok faktiskt.

Jag måste ju komma från datorn på dagarna också, stor del av all ledig tid (=när Tuva sover eller mot all förmodan roar sig själv) så fastnar jag här och det är ju faktiskt inte så stimulerande. Och nu när jag har webbshoppingförbud så är det ju ingen idé att sitta och surfa runt i webbshoppar ialla fall. Perfekt.

Nu ska jag ta ut mitt täcke på soffan, göra thé (andra koppen för ikväll) och en macka och halv slumra på soffan tills karln kommer hem efter sin julfest. Jag saknar ju honom, så det får vara värt att få lite mindre sömn.

Hoppas ni har/har haft en bra kväll och sover gott sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar