söndag 28 december 2008

Mystiska saker händer vid spökhuset...

Uppe i norrländska skogen så finns det ett "spökhus" som jag och Simon var och kikade på. Det var en stuga långt ute vid en sjö, och det var en snårig väg med skotern att ta sig dit. Över träd som fallit omkull och mycket kvistar i vägen... Men vi tog oss dit, och vi fikade lite där. Jag knäppte en massa kort, tre stycken på huset och en massa, säkert 10-15 kort runt omkring för att det var så fint. Mycket snö på alla träd, och himlen över sjön var rosa, gul, orange, blå och grön och solen höll på att gå ner. Super fint!

MEN, när jag kommer hem ser jag att det endast är korten på huset som är kvar på kameran. Korten jag tog precis innan är kvar och korten jag tog efter är kvar. Men inte korten på omgivningen runt huset... Inte ett enda! Jag tog ju inte ens bilderna på huset direkt efter varandra utan det var några på omgivningen mellan. Det har ALDRIG hänt att kort har försvunnit på min kamera och jag saknar inga andra förutom de på omgivningarna på det huset.

Scary, scary, scary... Eller vad säger ni?

Det här var alltså de tre korten på huset som var de enda som fanns kvar:

Hästskon som var uppochnervänd vände vi rätt. Turen åker ju ur annars!

Jag framför huset i snyggaste skoteroverallen. Grenen satt vid mina knän så jag hade lite problem med att gå... Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar