måndag 15 december 2008

Dagens

Humör: Glad men trött, både jag och Tuva sov dåligt inatt.

Gjort: Lekt med Tuva, städat och tvättat ett tvättberg. Dock är det ett mindre berg kvar...

Planer: Återsim med babysimmet kl 17.00. Vi har ju missat 3 gånger av den här kursen. Inte bra! Men vi får ta igen det på vår-terminen.

Ser på: Just nu går Gossipgirl-reprisen, annars så har det ju blivit en del Teletubbies.

Lyssnar på: Tuvas "Bla, bla, bla, bla". Är det så det låter i hennes huvud när vi pratar kanske?

Läser: Bloggar.

Dricker: Kaffe, rött thé och vatten.

Äter: Frukost, lunch och kanske borde ta ett litet mellanmål så att jag inte svimmar på babysimmet.

Bästa: På fredag fyller jag år! 26 år!

Sämsta: Att det blir mörkt så snabbt, men snart vänder det.

Tänker på: Att det är tråkigt att Simon ska vara borta så mycket i veckan. Och att jag ska fixa inför kalas på fredag, och att jag vill fira födelsedagen på lördag. Men vad ska jag hitta på då?

Barn: Just nu sover hon, jag höll henne uppe (oftast är det ju tvärtom, Haha!) så att hon skulle sova bra nu. Hon gillar ju trots allt att tvätta, dvs hänga i tvättstugan och sen hjälpa till att vika.

Väder: Solen kikade fram idag! Jag tänkte att jag skulle ut, men så fick jag höra att vi skulle på återsim och så fick jag städ-mani.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar