onsdag 9 december 2009

Är du bjuden?

Hehe, igår gick inbjudningarna ut till min födelsedagsfest. Någongång måste man ju utnyttja att man jobbar som originalare på ett digitaltryckeri.

Viserligen har jag ju redan bjudit (och dessutom fått svar, är så glad att de flesta kunde komma!) mina nära och kära, så det blev ju mest på skoj. Dessutom så fick jag slänga ihop den på någon minut eftersom jag hade massvis att göra igår. Första tanken som kom upp var "klackarna i taket" så det fick det bli. Jag är så rolig så.

Maja, du kommer kanske få din inbjudan lite försenad, jag hittade bara din gamla adress, så det blir väl eftersänt hoppas jag.

Nu måste jag slänga ihop lite mat. Lilla sjuklingen ville ha "lälling" innan hon somnade, så vi får se hur matpigg hon är när hon vaknar. Men en flaska välling är ju bättre än ingenting.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar