torsdag 24 december 2009

Julafton!

Idag så var det dagen vi väntat på, och bättre kunde det inte har vart. Bortsett från att Tuva hade en av sina bökigaste nätter (hon väljer att planera in dem väl) och tröttheten har legat som en dimma i huvudet hela dagen. Men vad tusan, det är ju ändå julafton så jag har försökt att förtränga det och njutit av dagen.

Nu kom vi nyss hem, Tuva somnade i bilen och somnade sen i sin säng på 2 sek. Helt slut efter en dag som jag sett på henne att hon haft super skoj hela tiden på!

Nu ska jag och  dricka en julöl och njuta av lugnet. För trots att julafton blivit en sån jul jag är van vid så kan man ju knappast säga att den är lugn. Fullt ös snarare hos Djurströms. Hehe. But I love it.

Jag älskar er stora familjen, TACK för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar