söndag 20 december 2009

Två presenter till!

Jag vet att jag tjatar om att jag inte blev firad på min födelsedag, men jag tycker fortfarande att det är sååååå surt. Fast nu på eftermiddagen så var my love of my life väldigt gullig när jag låg och var ledsen på soffan, då sa han åt mig att lägga mig inne på sängen och sen kom han och Tuva med fika och sjöng för mig... Att vi sen fikade vid bordet är ju en annan sak men jag fick ju lite uppvaktning och jag kunde torka tårarna.  När det gäller min födelsedag så är jag som ett mycket litet barn... När man är 27 år så kanske inte födelsedagen vara så "big deal" längre men inte för mig inte.

Dessutom så var Simon och skjutsade julklapparna till hans föräldrar idag (de möttes på halva vägen) och då fick han med en födelsedagpresent med hem till mig utav dem också! En resväska! Wiho! DET behövdes kan jag ju säga. Har ju lånat av Erika varje gång jag behövt en och annars så har jag packat i små väskor. Otroligt opraktiskt. Men tack för resväskan! Tack, tack!

Födelsedagspresent nummer två fick jag av mig själv i fredags, jag sprang förbi Veromoda och såg att de hade ett erbjudande (nu kostade den 130:-) på den här fina tunikan:

Jag vet att jag behöver färg i min garderob, men jag gillar ju den här beiga nyansen också.

Och nu sitter jag och kikar i webbshoppar, trots att jag inte bör shoppa så känner jag för att muntra upp mig själv. Farligt, farligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar