onsdag 9 december 2009

Duktig Sara som gör karl-görat!

Kolla vad fint jag har gjort på våran uteplats:

Jag vet, kassaste bilden, men det var ju as svårt att ta, och ingen tid hade jag på mig heller. Lilla bökis Tuvis hade ju precis lagt sig så det var ett evigt springande in till en liten hostande tjej för att stoppa om, leta nusse och stoppa i napp...

Men jag känner mig ju otroligt nöjd med mig själv. Det är ju bra att man kan göra det för det lilla. Haha! Men att jag tog mig iväg (dvs tvingade Simon att skjutsa mig) till Rusta, lyckades få med mig både förlängningskabel, startkit och själva ljusslingan (som jag viserligen fick tvinga Simon att åka tillbaka till Rusta så jag kunde köpa en till).

Och det största av allt är väl mitt kopplade för att kunna koppla in den, vi har ju inget uttag ute. Men till slut kom jag fram till att det är smidigast att dra det genom lilla fönstret i sovrummet.

Fast det roligaste var ju Simon som sa "Du får inte säga att det var du som fixade det där, det är ju KARL-GÖRA!". "Glöm det" sa jag, "Jag ska berätta för ALLA!"

Jaja, nog tjatat om ljus-slingan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar