onsdag 23 december 2009

Höstens lista

Jag tycker att den här lilla listan som jag haft överts i vänster kolumnen med roliga saker har vart rätt så trevlig. Men eftersom vi åker till Bastuträsk nu på juldagen tills över nyår så tänkte jag ta bort den nu. Och göra en liten sammanfattning över det roliga!

12/9 Annelies 27-års fest - Kul fest!

15/9 Köpa kameran!  - Jag är så sjukt nöjd, och så sjukt glad fortfarande för min fina systemkamera!

17/9 Bigsis Malin fyller 30 år. - Mysigt födelsedagsfika!

26/9 Carros 27-års fest - God mat och mysigt partaj, blev ju ingen utgång.

9/10 Tuva ska få en till kusin. - En liten Liam kom till världen.

11/10 Kidz market-mässa - Kul shopping!

17/10 Veckorevyn Blogawards - Behövs det sägas nå?

21/10 Jag och Simon firar 4 år  - My love!

24/10 Ölfestival i Söderbärke - Mmmm! Det var fint det!

7/11 Jag och ska bo på hotell - Underbar helg!

14/11 Lillebror Tims 18-års fest - Missade jag pga av att jag var "nyopererad"

21/11 Allianscupen - Vi kom trea, WIHO! As kul och as slut.

28/11 Allianscupen slutspel - Vi åkte ut första matchen, men vi var grymma!

3/12 Lars Winnerbäck på Fyrishov - Missade jag pga av TRÅKIGA omständigheter.

4/12 Julbord med jobbet - Missade jag pga av TRÅKIGA omständigheter.

5/12 Carro och Micke har fest - Missade jag pga av TRÅKIGA omständigheter.

12/12 Jag har födelsedagsfest!  - YEYEYEYEYEY! Tack alla som var med!

19/12 Jag fyller 27 år! - Låg magsjuk hela dagen, inte så himla skoj.

24/12 Julafton som firas i FUNBO! - Det är imorgon det! SOM jag längtar, jag är som ett litet, litet barn.

25/12 Vi åker till Bastuträsk - MYS och GOD mat. Mycket god mat dessutom... Och så kanske jag får träffa min favorit Frida också!

Det var hösten det, när vi kommer hem och nya året startat ska jag göra en för våren. Det ser jag fram emot (om jag har något att se fram emot alltså, annars blir det ju ingen lista... Hehe. Fast jag vet en sak och det är att Tuva ska få en polare i februari. )

Vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar