måndag 14 december 2009

Värsta mardrömmen

Ursch i natt så drömde jag en sån hemsk dröm. ()

Jag drömde att jag skulle platta håret och så hade min plattång gått sönder så som min gamla gjorde när jag fick 220 volt rakt i handen, och min lugg var jätte lockig så jag MÅSTE ju platta håret och jag kämpade och grejade med plattången för att undvika att få en stöt samtidigt som jag var JÄTTE rädd för att det skulle bli lika som sist eller ännu värre att jag skulle ta i något när jag fick stöten för då kan det ju gå riktigt illa.

Men på riktigt så var det en riktig läskig dröm, jag var verkligen rädd i drömmen och det var jätte läskigt. Men sen när jag vaknade så kunde jag ju skratta åt det. Det hade ju aldrig vart ett problem om det inte var så att jag MÅSTE platta luggen... Hahaha! Fåfängan är viktigare.

Nu ska jag vika tvätt.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar