söndag 13 december 2009

Klackarnaitaketfest! Del 2

Igår var en riktigt skojig kväll. Redan innan klockan 18.30 började folket drälla in, och då bjöds det på en uppskattad bål (Castillo de Gredos, skogsbärscider, fruktsoda, stjärnfrukt, kiwi och frusna hallon) och sedan blev det pizza som jag lagat! Till efterrätt så blev det ris á la malta, choklad med rispuffar och russin och glögg.

Det verkade som att det var uppskattat för det mesta slank ner i allas magar.

Och jag är så glad att nästan alla jag bjudit kunde komma! Det var bara Maja, lillebror Micke och hans Madde som fattades. Men det kom till två personer (Tim kände att han behövde lite manligt sällskap och ringde in en "väldigt lugn och snäll" kompis och Mia hade ingen barnvakt så Zackisen var med och charmade hela gänget).

Jag orkar inte skriva så mycket mer, men här kommer lite bilder!

1.Jag och storasyster Malin disskuterar viktiga saker förmodligen, hehe. 2. Lillebror Tim ringde in förstärkning. 3. Söta syskon! 4. Lite lugnare var det ute i köket, än vad det var i vardagsrummet.

1. Söta storasyster!

2. Jag fixar efterrätt.

3. 6 av 10 syskon, också lilla Zackisen!

1. Erika dricker gögg och äter ris á la malta.

2. Söta lill-sis!

Jag skrev det förut, men jag säger det igen:

Tack för igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar