lördag 5 december 2009

Inget julbord heller...

Nope, smarta jag gick ju och jobbade igår på eftermiddagen trots att jag blivit sjukskriven och lagom tills vi jobbat klart, svirat om för julbordet och hunnit dricka en öl så säger kroppen att det är dags att gå hem.

Piss i helvete.

Jag som sett fram emot det där julbordet så sjuuuuuuukt mycket! Så här i efterhand så kanske det hade vart smartare att vara hemma och vila hela dagen och sen på kvällen ta mig ner till julbordet.

Men man är väl optimist och tänker att man kan "bita ihop". Men tyvärr så går ju inte det alla gånger.

Idag sitter jag hemma, tycker synd om mig själv som missat hela veckan som jag sett fram emot så mycket och försöker vila. Men hur lätt är det med en tung 1,5 åring som helst av allt vill sitta och hoppa på ens mage?

Jaja. Helgen är ju inte slut än...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar