fredag 25 december 2009

Julafton del 1 "fram till Kalle Anka"

Jag ska bjussa på lite bilder, för jag tror att det uppskattas av mina nära och kära. Så här kommer min julafton i bilder, del ett, dvs "fram till Kalle Anka".

På morgonen blev det mys hemma, och tomten hade vart och lämnat ett paket till Tuva som hon blev jätte glad över! Ett Fischer Price Little People hus! Sen var det mys hemma tills vi skulle åka ut till Funbo efter att Tuva sovit. Underbara julaftonsmorgon!

När vi kom fram till Funbo så bjöds det på glögg och diverse tillbehör, datorn med Spotify var inkopplad i bak på bilen och vi dansade till julsånger. Tuva var lite skeptisk först men sen släppte allt och hon dansade med hej vilt och jätte glad i alla sånger!

Fina granen (och nej, det var inte meningen att jag skulle synas i guldkulan, tänkte inte på det... Haha!), klart Djurströms ska ha fotbollar i granen! Och så fullproppade glöggbordet. MYS.

Sötaste sötnosarna! Tuvas kusin Kevin, Tuvas morbror Ville och så lill-Tuvisen så klart.

Överst så är det glöggpaus i dansandet, sen Ville och Kevin som helt plötsligt var "döda" men Emma fick liv i dem igen.  Och så Tuva som ville åka rutschkana i snön, det gick sisådär. Haha!

Innan det var dags för att gå in och kolla på Kalle så dansade vi några sista danser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar