söndag 20 december 2009

Presenter från my love

Trots att det inte blev minsta lilla firande på födelsedagen igår så fick jag iallafall presenter från my love, och det jag fick var boken "Elsas mode" av Sofi Fahrman och en extern hårddisk! En liten smidig designad extern hårddisk dessutom. Ser ut som en liten fickplunta, hehe.

Så nu kan jag somna gott när jag läser en lättläst bok och dessutom sova gott när jag somnat utan rädsla att hela mitt vuxna liv (och hela Tuvas liv) i bilder ska försvinna från datorn (helt seriöst så har jag faktiskt legat sömnlös just över det).

Så inatt så kommer datorn få jobba med att kopiera över mina 48,1 GB i foton till hårddisken. Lovely.

(här skulle jag vanligtvis ha slängt in några foton på vad jag fick men jag orkar inte...)

Tack my love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar