lördag 5 december 2009

Sonia Rykel för h&m

Jimmy Choo för h&m var ju så himla hypat, och dessutom så var det ju faktiskt dyrt. Så det hoppade jag, men så hörde jag att Sonia Rykel skulle komma med en kollektion underkläder, och det kunde ju bli skoj tänkte jag. Men njae... Det var ju inge vidare det heller.

Dom två ovan är ju faktiskt fina, men tyvärr finns de inte i min storlek. Men det gör det ju sällan ändå, så hittar man nå bra så får man haffa flera av samma (70C vill jag ha, tack. Men det vet du  väl Simon om du tänkte köpa underkläder till jul? ).

Men de under, hur snyggt är det med breda axelband? Hej och hå, kan det vara bland det värsta jag sett? Och de där tygrosorna påsydda? Hur skulle det se ut att ha under?! Jag hade en bh förrut som det var broderade hjärtan på som stack ut ungeför 0,5 mm och killarna på jobbet tyckte det var jätte kul och undrade hur många bröstvårtor jag hade... Nu jobbar jag ju inte längre tillsammans med dem, men ändå. Skulle vara skoj att se folks reaktion om jag kom med två rosor på tuttarna under linnet. Haha!

Men på ett vis är det ju lite tråkigt (eller bra?) att h&ms vanliga kollektioner är så himla mycket bättre än deras gästkollektioner.

Sara  h&m = 4-ever

Hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar