måndag 7 september 2009

Att ha saker att se fram emot gör mig glad

Jag har lagt till en ny grej i sidokolumnen, saker att se fram emot i höst! Ibland känns det ju som att man aldrig gör något, och inte har något alls att se fram emot. Men det har har man ju oftast! Det är bara det att man glömmer. Så för att påminna mig själv om att jag har roliga saker att se fram emot så kan jag ha den där lilla listan där högst upp så ser jag den varje gång jag tittar på min blogg och bli lite gladare än vad jag redan blir av min blogg (jag blir glad av att den är gul och fin, hehe).

Det som står uppskrivet är det som är helt bestämt men sen finns det ju lite som det inte är bestämt datum på (och som jag inte vet om det blir av) som jag hoppas på att få skriva in på listan, tex:

  • Stora lillebror fyller 25 år och borde ju ha fest! (Men som nybliven tvåbarnspappa så kanske det inte blir världens partaj...)
  • Lillebror Tim fyller 18 år och ska ha fest?
  • Hälsa på Frida i Skellefteå en helg.
  • Inflyttningsfest hos Carro i Örebro?
  • "Ski-boot-camp" i Sundsvall hos Lisa (kan även ske efter nyår, men innan kortvasan som vi ska åka).

Det var det jag kom på nu, men jag kanske missat nå. Hoppas det för då har jag ÄNNU mer kul att se fram emot. Hehe!

Nu har jag slutat för dagen, dags att cykla hem på skrotcykeln i mörkret.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar