måndag 14 september 2009

Dags att försvara sig?

Shit, vad det börjat droppa in konstiga kommentarer här. Men tydligen är det inga som kommenterar "elakt" som har en egen blogg..? Ok, det är väl inga värsta påhopp jag får, men jag märker ju att folk uppenbarligen stör sig? Ni behöver ju faktiskt inte läsa... Jag skriver inte alls för att få läsare utan jag skriver enbart för min egna skull och för att jag tycker att det är kul.

Men vi kan ju reda ut några saker:

  1. Jag har haft tandställning, och mitt leende och mina tänder är som det är. Bättre än så här blir inte mina tänder (ni skulle sett innan, då hade ni haft nå att hacka på!) Men jag har väl rätt att le och vara glad på bilder ändå?
  2. Jo, kan väl hända att jag spärrar upp ögonen på bild. Men vem gör inte det? Sen har jag ju stora ögon, så om jag råkar spärra upp dem så kanske det ser värre ut. Vad vet jag?
  3. Jag har aldrig spelat fotboll på elit nivå, däremot i div 3 och där krävs det faktiskt en hel del träning (iaf för mig...) för att hänga med. Men på senare år så bytte jag hem till modersklubben i div 5 och nu har jag lagt av.
  4. Jag har alltid vart "party, party, wiho!", så varför skulle jag inte vara det i bloggen?

Men det är ju kul att ni läser, är uppmärksamma och kommer tillbaka hit ändå. Men jag är den jag är och det avspeglas såklart i bloggen, den handlar ju om mitt liv...

Och tack alla snälla, rara som kommenterar snälla kommentarer! Då blir jag så glad.

Men kan vi inte säga så, att man inte kommenterar något som man inte skulle kunna säga till den personen ansikte mot ansikte?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar