måndag 28 september 2009

Morgon

Ja, än är det för tidigt för att säga "God" innan.

Åhhhhh... Vad jag är trött! Igår var jag tröttare än tröttast, men så klart ville jag kolla på Hollywoodfruar innan jag somnade, och vad säger de när programmet är slut då? Jo då skulle Anna Anka vara hos Aschberg på kanal 8, klart man måste kika på det också!

Viserligen tycker jag att Anna Anka har fått på tok för stort utrymme i media. Visst hon säger korkade saker, men ändå... Jag tycker att hon är läskig.

Maria Montazami däremot, är ju hur gullig som helst. Henne gillar jag.  Lite uppe i det blå, men vem skulle inte vara det om man levt det där livet i 22 år?

Jaja, det var ju inte det jag skulle komma fram till.

Idag är det tisdag och vi kanske får reda på lite mer om lägenheten vi kikade på i helgen, det blir äntligen en fika med Maja och Neo (efter lite missförstånd, haha!) och så fort jag fått Tuva i säng för natten så blir det till att vila och gå och lägga sig tidigt.

Sen imorgon så är det onsdag och då har halva veckan gått, vart tar tiden vägen?!

Maria från Hollywood. Bild från www.tv3.se.

Gooooooooooood mooooooooooooorning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar