måndag 21 september 2009

Karusell på Akademiska

Japp, för 80:- fick jag åka en 45 minuters karusell på Akademiska. Inklusive hörselprov! Wiho!

Hehe, skämt åsido. Klockan 11.00 skulle jag infinna mig på Ackis för balansprov pågrund av min mysiga yrsel som jag dras med fortfarande. Så, jag fick ligga med en grej för ögonen (som filmar ögonrörelserna) så fick jag ligga rakt, sen med huvudet åt vänster, med huvudet åt höger, hela kroppen åt vänster, hela kroppen åt höger, spola vänster öra med vatten som är 7 grader varmare än kroppen, spola höger öra med lika varmt vatten, spola vänster öra igen men med vatten som är 7 grader kallare än kroppen och till slut spola höger öra med samma kalla vatten.

Mycket intressant.  Men en jäkla karusell blev det!

Så med ett mycket vingligt huvud så var det jag som trampade hemmåt i full fart hemmåt (på en lika vinglig skräp-cykel) och hoppades på att om jag cyklar tillräckligt fort så hinner jag inte krocka.

Trafikfara eller vad? Men det gick ju bra.

Nu ska jag försöka få karusellen att stanna så att jag är fit for fight för att jobba 14-20.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar