torsdag 24 september 2009

Tacka vet jag gift-fria kritor!

Nu när jag har fått min nya kamera får ni nog räkna med att det blir mycket bilder här i bloggen. Jag är SÅ glad över den! Wiho! Wiho! Wiho!

Här kommer lite från min och Tuvas morgon, våra mornar är förövrigt jätte lugna och fina och vi kommer alltid iväg i tid, om inte tidigare! Min lilla argbigga har blivit så snäll.

Tuva har hämtat mina ballerinas och tänkte gå och lägga sig igen med dom på! Tokisen! Men sen såg hon Aslan och då blev det en liten kärleksfull misshandling av honom istället.

Nu när jag laddade in bilderna så såg jag att jag inte är den enda som tycker att det är roligt att fota med nya kameran, för inte tror jag att Tuva fotat sig själv? Nej, det är visst pappan som vart framme och pillat...

Tuva fick visst äta på krita idag igen.  Tur som fasiken att kritorna är giftfria! Och inte är det vi som tycker att Tuva ska ha mössa inne, utan det är lilla bestämda damen själv. Hon gillar att ha mössa på sig, och det är väl bättre det än tvärtom tycker jag nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar