söndag 13 september 2009

Party!

Ja, igår var det ju födelsedagsparty som stod på schemat och det var ju hur skoj som helst! Först blev det tacos hemma hos Annelie och när vi fått i oss lite vin och klockan började bli dags för att dra sig ner på stan så styrde vi kosan mot min nya favorit "Flurran". Där slog vi klackarna i taket och hade en riktigt skoj kväll!

När jag började bli allt för trött så slet jag med Simons kompis Karmen (Johan) för att äta kebab och få sällskap på vägen hem. Träffade lillebror Tim som var ute och röjde på Kulturnatten på vägen hem också. Alla vi Djurströmare har ju visst ärvt den där party-genen.

Jag var som vanligt oflitig med kameran och det blev inte så mycket mer bilder än så här. Men hos Carro finns det lite mer bilder.

Idag har jag vart lite trött, men mått överföräväntan. Det var nog den där kebaben som gjorde susen. Det var skönt att vakna själv hemma och bara ta det lungt ett tag, men sen började jag sakna mitt lilla yrväder så mycket och det var så skönt när hon och pappan kom hem! Att Tuva var världens mysigaste och kramades en massa gjorde ju inte saken sämre direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar