onsdag 9 september 2009

Tränat med Flo Rida!

Var faktiskt otroligt duktig och tog mig iväg på pulsgympan idag, när jag fick sms vid 18-tiden (passet börjat 18.30) så hoppades jag att det skulle vara Annelie som skickade och ställde in. Men icke... Så det var bara att pallra sig iväg. Att inte träna för att man är trött är ingen giltig anledning för då skulle jag inte få träna ett skvatt tills Tuva börjar sova (och det kom vi ju fram till var när hon blir tonåring, och det är ju ett tag kvar...).

Men vet ni var då? Det är ju nya låtar nu, och vet ni vilken låt de spelade?!?! (Ja, har ni läst rubriken så kan ni nog gissa...) Flo Rida!!! YES! Då blev Sara glad. Nu ska jag inte missa ett pass i höst så får jag höra Right round minst en gång i veckan. Eller just det ja, jag har ju den som ringsignal också...

Nu har jag nyss tittat klart på matchen, duschat och sitter och dricker thé medans jag tänkte blogga och titta lite på Idol. Sen hade jag tänkt att sova tidigt också, börjar ju kl 06 imorn... Gäsp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar