torsdag 17 september 2009

Dåligt Lindex i Uppsala?

Om man går in på Lindex hemsida, eller på alla bloggar som fyndar på Lindex, så ser man ju en massa fint.

Men när jag kommer in på Lindex i stan så känns det bara helt oinspirerande och snurrigt. Plagg hänger hur som, och det är svårt att hitta trots att butiken inte är särskilt stor. Kan kanske vara att det är för trångt och för mycket hängställningar. Och för lite personal? Det är samma sak på barnavdelningen.

Att jag kom ut därifrån med två saker igår är ju att rita kors i taket.

Men som sagt, mycket fint ska det ju finnas i röran, kolla bara in detta som jag såg i webbshoppen:

Paljetttunika är ju grym, koftan ursnygg (skulle klickat hem den direkt om det vart i en lite mörkare nyans) och väskan är ju hur underbar som helst (men jag är inte flitig med att byta väskor, så det räcker med den lilla samlingen jag har... Självinsikt or what?).

Nu är lunchen slut, så nu blir det fullt ös resten av dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar