onsdag 30 september 2009

Med rumpan bar

Idag när vi kom hem från jobb och förskola så fick Tuva sitta och titta lite på Teletubbies medans jag skulle städa upp lite i köket. Men det är ju bara det att när jag tittar ut i vardagsrummet så står Tuva där, med rumpan bar och dansar framför tvn och är mycket nöjd!

Jag kunde inte låta bli att skratta! Tokungen! Tagit av sig både strumpbyxor och blöja.

Mindre kul var det när jag såg att det var en mörkfläck i soffan... Vet inte om det kan ha vart så att hon kände att hon var kissnödig och tog av sig allt eftersom vi håller på och pott-tränar eller om det bara var en olycka.

Men jag kunde ju inte bli arg på henne, hon var ju så glad där hon sprang runt med rumpan bar!

Jag hann inte få fram kameran och ta kort på naken-dansen (kände att det var bråttom att få på en blöja innan det blev fler olyckor...) men lite andra bilder blev det:

Tuva lagar egen mat i soffan, och sen är hon på väg att ringa till någon.

Hmm... Undrar vem det var Tuva ringde? Sen var det matdags.

Tuva var lite skeptisk till salladen och enchiladas... Men lite gick i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar