onsdag 2 september 2009

Jamensådärja! Nu kör vi (jag)!

Ikväll blev det träning, wiho! Som jag känner mig duktig nu. Egentligen var det pulsgympa som var planen, men när jag och Annelie kom dit så visade det sig att det var en vikarie där som skulle köra styrkemedel... Och jag som hatar styrka! Jag vill helst bara ha puls-delen. Haha!

Men det gick bra iallafall, all tråkig styrka vägdes upp av att det var roliga delar med puls också. Så allt som allt var det ett ok pass och jag blev trött.

Friskis och svettis is the shit, och nu jäääääääklar ska det tränas. Mitt mål med tre gånger i veckan ska hållas (i undantagsfall kan jag tycka att två är ok, om det verkligen inte går att få in ett tredje). Det känns som att det är en lagom nivå.

Nejmen, här kan man ju inte sitta. Nu ska jag äta äppelpaj! Och sen sova, börjar ju 06.00 imorgon...

Hörs imorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar