tisdag 22 september 2009

Busy tisdag... Och visst resten av veckan med.

Shitpommesfrites vilken dag. Nu sitter jag helt utpumpad i soffan och orkar nog inte göra så mycket mer idag.

Dagen började 05.00 när klockan ringde, 06.00 startade nämligen jobbdagen. Och vilken jobbdag... Vi var extremt kort om folk och på min avdelning var jag ENSAM! Jäklar vilket snurr det vart. Men jag fixade allt och då känner man ju sig rätt så bra.

Klockan 14.00 var jobbdagen slut och då var det bara att slänga sig på cykeln till förskolan för att hämta lill-älsklingen, sen kuta hem i regnet för att hinna hem till 14.30 då jag hade sagt till UPS att jag skulle vara hemma (men ingen kamera kom det... Mer om det senare). Väl hemma var det bara att slänga ihop en äppelpaj eftersom jag bjudit in Erika på just det, och så blev det en mycket trevlig fika på det. Jag fick prata av mig om mina UPS-problem. Haha!

När Erika gått blev det matlagning, äta mat, bada och natta Tuva och nu sitter jag här.

Ser inte direkt ut som att veckan blir lugnare heller, imorn blir det jobb 8-14, hämta och lämna Tuva på förskolan, tvätta, laga mat och sedan på föräldramöte kl 18 på förskolan.

På torsdag är det jobb 8-17, och innan dess lämna Tuva på förskolan, sen på kvällen är det personal möte fram till 20.00.

På fredag är det jobb igen 8-17 (men då är Tuva hemma med pappan) och efter det är det HEEEEEELG! Och mysmiddag med my love på kvällen. Jag har bestämt att han ska fixa nå riktigt bra... Hehe.

Känns som det finns en risk för att den här veckan kommer att säga "svisch!". Och jag som hade tänkt hinna träna också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar