söndag 3 augusti 2008

Både Tuva och jag sover! Yeah!

Gissa om jag blev glad när jag vaknade av att Tuva låg och jollrade i sin säng i morse, jag tyckte nämligen att det var misstänkt ljust ute och när jag kollade på klockan så var den 06.59. Tuva hade sovit hela natten för andra gången i sitt liv! YES! Vi la henne vid 21-tiden så det var ju otroligt bra. Helt över förväntan bra!  Jag sov dessutom som en stock, och vaknade inte tusen gånger och undrade om hon levde som jag gjorde sist hon sov hela natten. Hoppas att jag har börjat sova så bra som jag gjort de senaste nätterna också, jag har somnat hyfsat snabbt och jag har faktikst sovit ganska tungt (men inte så tungt att jag inte skulle höra Tuva, och att jag vaknar flera gånger per natt det har jag ju gjort hela mitt liv. Gillar egentligen inte att sova hela natten igenom för då känns natten så kort... Knasigt jag vet.)

Spyhanduken är alltid nära tillhands... Lilla spy-drottningen!

Så här gillar Tuva att sova också, och att somna utan hennes lilla favoritfilt över huvudet händer ju inte och lägger jag den brevid henne så drar hon den själv över huvudet. Jag gillar det egentligen inte, men vad gör man? Jag gillar ju att hon sover så jag låter henne somna så, sen flyttar jag den så att jag ser att hon får luft och andas.

Idag bär det av ut till Funbo, men inte till familjen utan ut till Carro E's föräldrar! Carro är äntligen hemma från Örebro en sväng, så nu ska vi passa på att ses. Thea hämtar upp mig och Tuvis om 1,5 timme så nu ska jag börja fixa mig lite. Ska bli så skoj!!!

Ha en fin söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar