fredag 22 augusti 2008

En sen stor och liten outfit

Ja, för sen är den. Det här är nämligen tisdagens outfit! Då var först lunch med Annelie på Unico, sen såg jag min mormor och morfar sitta på Ahlbergs café när jag var på väg till jobbet för att hälsa på, så då blev det en kaffe där (men Tuva var inte på humör för fika på Ahlbergs, hon skrek så att det ekade i Svava och spydde ner golvet... Så kan det gå!) innan jag kom till jobbet för att fika i två omgångar där också. Det var trevligt och jag saknar faktiskt jobbet lite grann! Vissa har jag ju jobbat med så länge så att de nästan känns som familjen. Jag saknar det så mycket så att efter idag (ska dit och hämta en grej) kommer jag ha vart förbi där tre gånger den här veckan. När jag väl kom hem så var jag super-svettig och helt nerspydd, Tuva hade en av sina värsta spy-dagar i hennes liv...

Tuva har på sig: luftballongs-tunika (present, kommer från KappAhl tror jag och är super härlig!), jeans (h&m) och vita strumpor.

Jag (som sen otroligt sliten ut...) har på mig: topp (ny från Chicy.se), långt linne (gratis från tidningen Glamour förra året...), jeans (Puss&Kram, dvs Gul&Blå) och så lite accessoarer och skor på det.

Nope, nu ska jag ta på mig lite kläder. Erika hörde av sig och undrade om jag skulle med på en promenad till Kvarnen (ica...) och köpa kaffebröd. Kan man tacka nej till det??? Nej, jag kan inte tacka nej till något som har med kaffebröd att göra... Mmmmm...

Adios amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar