fredag 22 augusti 2008

Kan det vara vädret kanske?

Igår hade jag verkligen en sån dag då man bara känner sig slut och hängig. Vädret i sig gör ju att man inte blir så sugen på att göra något, och snacka om att det var grått igår! Så kändes det som att jag skulle få migrän, fast det kom aldrig riktigt (kanske var i tid med iprenen för en gångs skull?).

Men jag fick lite gjort iaf! Pappas present är fixad, lägenheten städad (till och med skurat golven, det ni!) och all tvätt tvättad. Så det är ju skönt. Såna dagar behöver man ha ibland också. Dessutom så var jag och postade dop-inbjudningarna och hämtade ut ett paket från Ellos.

Och idag är det fredag!!! Inte för att man är lika glad för fredagar som man är när man jobbar. Men vad fasen. Fredag, fredag, fredag!

Idag får jag ta tag i allt som jag hade tänkt göra igår, jag har en del ärenden att uträtta... Mycket på gång nu.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar